Звіт завідувача ДНЗ № 5 «Червона шапочка»

Федан Світлани Станіславівни

перед колективом та громадськістю

за 2016-2017 н.р.

 

На виконання Національної доктрини розвитку освіти та наказу Міністерства освіти і науки України від 28.01.2005р. №55 “Про запровадження звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх, та професійно-технічних навчальних закладів», відповідно Положення про дошкільний навчальний заклад та Примірного положення про порядок звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів про свою діяльність перед педагогічним колективом та громадськістю, проведено звітування завідувача ДНЗ № 5 на загальних зборах колективу.

Головною метою дошкільного закладу є забезпечення реалізації права громадян на здобуття дошкільної освіти, задоволення потреб громадян у нагляді, догляді та оздоровленні дітей, створення умов для їх фізичного, розумового і духовного розвитку.

Діяльність закладу направлена на реалізацію основних завдань дошкільної освіти : збереження та зміцнення фізичного та психічного здоров’я дітей; формування їх особистості , розвиток творчих здібностей та нахилів; забезпечення соціальної адаптації та готовності продовжувати освіту; виховання потреби в самореалізації та самоствердженні.

Безпосереднє керівництво дошкільним закладом здійснюю я, завідувач, згідно зі Статутом.

Розташований ДНЗ за адресою: м.Токмак, вул. 14 вересня, 19

ДНЗ  функціонує з 1942 року.

Проектна потужність - 75 місць.

 Режим роботи ДНЗ  – 9 годин  ( з 730 до 1630) , група подовженого дня  – 12 годин ( з 630 до 1830).

Функціонує – 4 групи: 1 ясельна та 3 садові. Станом на 01 червня у нас в садочку перебуває –  76 дітей. Зараховування дітей до дошкільного закладу здійснюється на підставі заяв батьків, медичної довідки про стан здоров’я дитини, ксерокопії свідоцтва про народження дитини.

Дошкільний заклад здійснює свою діяльність відповідно до річного плану, який складається на навчальний рік та період оздоровлення.

План роботи схвалюється педагогічною радою закладу, затверджується і погоджується з відділом освіти.

Організація навчально-виховного процесу здійснюється в україномовному режимі згідно з Законами України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про мови», «Про охорону дитинства»; Національної доктрини розвитку освіти, Конвенції «Про права дитини»; Положення «Про дошкільний навчальний заклад»; Базового компоненту дошкільної освіти в Україні (нова редакція), Положення «Про батьківські комітети (раду) дошкільного навчального закладу», наказ МОН молоді та спорту №398 від 26.04.11 р., «Положення про методичний кабінет».

Завдання звітування:

1. Забезпечити прозорість, відкритість та демократичність управління навчальним закладом.

2. Стимулювати вплив громадськості на прийняття та виконання керівником відповідних рішень у сфері управління навчальним закладом.

Методична робота та забезпечення виконання річних завдань

і плану роботи за 2016 - 2017 н.р.

    Дошкільний навчальний заклад здійснює свою діяльність відповідно до нормативних документів та законодавчих актів України.

 Протягом навчального року дитячий садок працював за Базовим компонентом дошкільної освіти, програмою «Я у Світі» у всіх вікових групах.

В  2015 – 2016 навчальному  році  поглиблено працювали над пріоритетними напрямками:

1.    Охорона життя і здоров’я дітей в дошкільному навчальному закладі.

2.    Національно - патріотичне виховання. 

Відповідно до цього визначали такі пріоритетні завдання:

1.Формування основ здорового способу життя

2. Виховання патріотичних почуттів у дошкільнят.

   Навчальний план складений на основі Базового компонента та програми, що забезпечує всебічний розвиток особистості дитини, згідно з Законом України «Про дошкільну освіту» та Базового компонента дошкільної освіти в Україні. Освітній процес у ДНЗ здійснювався за пріоритетними напрямами роботи, які сприяли здійсненню системного підходу до формування цілісної дитячої особистості за лініями розвитку та сферами життєдіяльності.

Всі ці завдання реалізовувались в різних формах методичної роботи: на семінарських заняттях, педрадах, на відкритих переглядах, педагогічних читаннях, вивчались під час епізодичних, тематичних  та фронтальних перевірок.

Підводячи підсумок, з втілення поставлених дошкільним закладом завдань, можна зробити висновок, що завдяки правильно організованій методичній роботі педагоги мали змогу:

·        осмислено підійшли до інноваційних технологій і їх використання під час навчально-виховного процесу. Відмітили, що у рамках розвивальних програм інновацію можна вважати доцільною, якщо пріоритетною, ключовою ідеєю в ній є розвиток дитини;

·        залучали батьків, як безпосередніх учасників навчально-виховного процесу до різних форм і методів роботи дошкільного закладу, досягли взаєморозуміння та прагнення до втілення розвитку гармонійної особистості дошкільника.

Дошкільний  заклад має всі необхідні умови для вирішення загальноосвітніх, фізкультурно-оздоровчих питань. Групи оснащені іграшками згідно типового переліку, постійно оновлюється розвивально- ігрове середовище.

Забезпечення кадрами та створення умов для професійного росту.

  Педагогічними працівниками, медичним та обслуговуючим персоналом ДНЗ забезпечений.  Працює нас в дитячому садку – 25 осіб: зокрема, педагогічних працівників — 8 осіб, з повною вищою педагогічною освітою в дитсадку – 3, середня спеціальна - 4, навчається у вузі – 1. Рівень майстерності педагогів достатньо високий.

   Фаховий рівень педагогічних кадрів забезпечується безперервною системою підвищення кваліфікації кадрів на рівні дошкільного закладу, шляхом відвідувань педагогами методичних об'єднань та  курсів підвищення кваліфікації кадрів.

  Постійно проводиться аналіз кваліфікаційного рівня педагогів та доцільність їх розстановки. Педагоги 1 раз у 5 років проходять курси підвищення кваліфікації при Обласному інституті післядипломної освіти педпрацівників та атестацію. У 2016 - 2017 навчальному році чергову атестацію пройшла  вихователь Зятина Олена Костянтинівна, яка отримала за результатами атестації кваліфікаційну  категорію «спеціаліст 9 розряду».  Протягом 2016 - 2017 н.р. педагоги закладу регулярно відвідували міські та  методичні об’єднання.       Робота вихователів планувалася та проводилася з урахуванням  поставлених на рік завдань, сучасних вимог в навчанні та вихованні. Як керівник закладу я завжди підтримую та стимулюю творчу ініціативу працівників щодо вдосконалення освітньої роботи.

Організація роботи щодо зміцнення здоров’я дітей та їх медичного супроводу

 Безумовно, щаслива  дитина – це  здорова  дитина. Серйозну  увагу  педагогічний та медичний персонал приділяв питанням охорони та зміцнення здоров’я дітей, їх фізичному розвитку.

Постійно велась робота по формуванню правильної постави, профілактики застудних захворювань. Формувалася у дітей система валеологічних знань про свій організм, про користь занять з фізичної культури,  про гігієну особисту та чистоту навколишньої середи.  Залучалися батьки  до активної участі в оздоровчий роботі та у формуванні валеологічної компетентності їх дітей.

  Колектив створював умови для емоційного благополуччя  дитини, будував  навчальну діяльність в динамічному режимі, використовуючи різні спеціальні оздоровчі заходи. Вихователі під керівництвом старшої медичної сестри впроваджували методи первинної профілактики застудних захворювань, поглиблювали свої знання з фізичного виховання дітей та організації гігієнічного виховання

  Старшою медсестрою та завідувачем здійснюється постійний  контроль  за  дотриманням  режиму  в  групах, їх санітарним  станом. Щорічно  проводиться  туб.діагностика всіх  дітей  ДНЗ,  щоденний огляд  працівників  харчоблока  на  наявність захворювань. Тому  вірогідність  зараження  дитини  у  ДНЗ  зведена  до  мінімуму.

Аналіз  відвідування за 2016 рік

   Всього робочих днів: 250. Всього відвідувань по саду 18422, пропусків 6880. Протягом 2015 року кількість днів, пропущених через захворюваність становить 892 дня, у 2015 році становила 1208 днів.  Кількість днів, пропущених через захворюваність у порівнянні з минулим роком вцілому зменшилась на 316 днів. Найбільша кількість захворювань припадає на ГРВІ - 89.  Кількість захворювань становить: у 2016 році 119 днів, а у 2015 році – 152 дня. Кількість днів, пропущених 1 дитиною  становить: у 2016 році 10,3 дня, а у 2015 році – 13,4 дня.Тобто, можна зробити висновок, що захворюваність у порівнянні з минулим роком значно зменшилася.

Причинами пропусків є: неплатіжоспроможність батьків, безробіття та захворюванність дітей. Педагогічному колективу слід працювати над підвищенням відсотка відвідуваності дітей.

Для зниженя захворюваності колективом ведеться копітка робота, зокрема:

1. Організація роз'яснювальної роботи з дітьми та батьками профілактика захворювань.

2. Систематичні щеплення дітей у поліклініці.

3. Дотримання вимог санітарії.

4. Здійснення загартування вихованців.

5. Організація фізичного виховання.

6. Чітке дотримання режиму дня.

7. Взаємодія старшої медсестри дитячого садка з дитячою поліклінікою.

8. ДНЗ забезпечений медикаментами в повному обсязі.

9. Щоденна ранкова гімнастика, фізкультхвилинки, загартовуючі процедури, піші переходи, дозвілля, спортивні свята, ритмічна гімнастика – це все застосовувалося   у нашому закладі і було запорукою здоров’я наших вихованців.                        

Організація раціонального харчування

 Одним з пріоритетних напрямків діяльності керівника ДНЗ  є забезпечення зміцнення здоров’я дітей та попередження випадків шлунково-кишкових захворювань, організація  раціонального  харчування дітей. Харчування вихованців здійснюється відповідно до Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах.       Старшою медичною  сестрою  складається меню-розкладка з урахуванням єдиного сезонного меню та технологічних карток,  погоджених міською СЕС.

 Продукти харчування, що постачаються в дитсадок,  мають сертифікати якості та відповідності. Ціна продуктового набору на день складає     15.00  грн. для дітей з 9 - ти годинним перебуванням дітей  та   18.00 грн.для дітей з 12- ти годинним перебуванням дітей . В літній період діти забезпечені свіжими овочами та соками: це має позитивний результат в процесі оздоровлення дошкільників.

  На постійному  особистому контролі тримаємо оплату за харчування. Контроль за організацією харчуванням здійснювався щодня на протязі року.       Ведеться  бракераж сирих  продуктів, бракераж  готової  продукції. Відслідковується суворе додержання  строків    реалізації  швидкопсуючих  продуктів. На  контролі  питання   дотримання  технологічного  процесу  приготування  їжі,  смакових якостей готових  страв. Спостерігається збільшення виконання  норм  харчування та урізноманітнення меня.

 

Зобов’язання адміністрації, передбачені колективним договором. 

 Зобов’язання адміністрації, передбачені колективним договором, ретельно виконуються. Між адміністрацією та профспілковими  комітетами  існує тісний зв’язок. Члени профспілкового комітету є членами атестаційної та тарифікаційної комісій, з організації техніки безпеки, пожежної безпеки, охорони праці.

 Мікроклімат в колективі можна визнати позитивним. Створені належні  умови для здійснення навчально – виховної роботи,  відносини з керівництвом та колегами стабільні, доброзичливі. Кожен працівник добросовісно відповідає  за свій об’єм роботи, з відповідальністю відносяться до виконання своїх функціональних та посадових обов’язків. Творча атмосфера у колективі відповідає високому рівню професійності працівників. Провідним у роботі дошкільного закладу є забезпечення фахового удосконалення щодо формування освіти, реалізації принципів її гуманізації, демократизації, переорганізації процесу навчання та головне - розвитку особистості дитини.

 Розвиток  матеріальної бази ДНЗ 

     Найбільш складним та відповідальним напрямком у роботі завідувача є  збереження, зміцнення та розвиток  матеріальної бази ДНЗ. Для забезпечення потреб дітей гнучко, варіативно використовувати розвивальний простір, виявляти свої інтереси, займатися улюбленими справами, вихователі постійно трансформують оснащення осередків розвитку: ігрові зони, куточки самостійної художньої діяльності, книги, природи, розвиваючих ігор, мовно-театральні, національні, чергових тощо. Разом з тим тематичні куточки оформлені та наповнені матеріалами, посібниками та іграшками не в достатньому обсязі, що не дозволяє повністю задовольнити індивідуальні інтереси дітей, зробити навчально-виховний процес диференційованим. Також не повністю реалізовуються принципи особистісно-орієнтованої побудови розвивального середовище, визначені в Концепції дошкільного виховання. Саме тому, педагогічний колектив продовжує працювати над створенням розвивального предметно-ігрового середовища.

         У  ДНЗ працює благодійний фонд «Світ дитинства – 2015» (голова - Копилова Інна Миколаївна). Прийом благодійних внесків від фізичних осіб здійснюється на добровільній основі (відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04 серпня 2000 № 1222 (із змінами) «Про затвердження Порядку отримання благодійних (добровільних) внесків і пожертв від юридичних та фізичних осіб бюджетними установами і закладами освіти, охорони здоров'я, соціального захисту, культури, науки, спорту та фізичного виховання для потреб їх фінансування») з обов'язковим оформленням відповідної документації та відображенням у бухгалтерському обліку, про що свідчать акти оприходування матеріальних цінностей.

        Батьківська спільнота є головним спонсором упорядкування групових приміщень, створення затишку та  специфічного розвивального середовища для своїх малят. Впродовж звітного періоду батьками придбано:канцтовари,здійснювали оплату інтернету,частково відремонтовано приміщення пральні, придбали міжкімнатні двері до музичної зали (1шт). Відремонтовано будівлі ДНЗ (штукатурка, фарбування). Проведено інтернет. Придбано вивіску дитячого закладу. Зроблено ремонт на харчоблоці та в коридорі. Використали коштів на загальну суму 5276 грн. За допомогою Суржана О.В. встановлено інтерактивну дошку.

ПІДСУМКИ:

Підводячи підсумки роботи за минулий навчальний рік, можна стверджувати, що робота з дітьми велась систематично, цілеспрямовано, комплексно, з урахуванням вікових особливостей дітей та відповідно до Базового компоненту.

Протягом літнього періоду треба вирішити питання ремонту прогулянкових павільйонів всіх вікових груп.

 

Шановні батьки! Впродовж навчального року  ми отримали багато добрих  відгуків та побажань на нашу адресу, і побачили, що Ви - люди не байдужі, люди, яких цікавить кожна прожита  дитиною хвилина в дошкільному закладі.

Звіт завідувача ДНЗ № 5 «Червона шапочка»

Федан Світлани Станіславівни

перед колективом та громадськістю

за 2015-2016 н.р.

На виконання Національної доктрини розвитку освіти та наказу Міністерства освіти і науки України від 28.01.2005р. №55 “Про запровадження звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх, та професійно-технічних навчальних закладів», відповідно Положення про дошкільний навчальний заклад та Примірного положення про порядок звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів про свою діяльність перед педагогічним колективом та громадськістю, проведено звітування завідувача ДНЗ № 5 на загальних зборах колективу.

Головною метою дошкільного закладу є забезпечення реалізації права громадян на здобуття дошкільної освіти, задоволення потреб громадян у нагляді, догляді та оздоровленні дітей, створення умов для їх фізичного, розумового і духовного розвитку.

Діяльність закладу направлена на реалізацію основних завдань дошкільної освіти : збереження та зміцнення фізичного та психічного здоров’я дітей; формування їх особистості , розвиток творчих здібностей та нахилів; забезпечення соціальної адаптації та готовності продовжувати освіту; виховання потреби в самореалізації та самоствердженні.

Безпосереднє керівництво дошкільним закладом здійснюю я, завідуюча, згідно з Статутом.

Розташований ДНЗ за адресою: м.Токмак, вул. 14 вересня, 19

ДНЗ  функціонує з 1942 року.

Проектна потужність - 75 місць.

 Режим роботи ДНЗ  – 9 годин  ( з 730 до 1630) , група подовженого дня  – 12 годин ( з 630 до 1830).

Функціонує – 4 групи: 1 ясельна та 3 садові. Станом на 01 червня у нас в садочку перебуває –  66 дітей. Зараховування дітей до дошкільного закладу здійснюється на підставі заяв батьків, медичної довідки про стан здоров’я дитини, ксерокопії свідоцтва про народження дитини.

Дошкільний заклад здійснює свою діяльність відповідно до річного плану, який складається на навчальний рік та період оздоровлення.

План роботи схвалюється педагогічною радою закладу, затверджується і погоджується з відділом освіти.

Організація навчально-виховного процесу здійснюється в україномовному режимі згідно з Законами України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про мови», «Про охорону дитинства»; Національної доктрини розвитку освіти, Конвенції «Про права дитини»; Положення «Про дошкільний навчальний заклад»; Базового компоненту дошкільної освіти в Україні (нова редакція), Положення «Про батьківські комітети (раду) дошкільного навчального закладу», наказ МОН молоді та спорту №398 від 26.04.11 р., «Положення про методичний кабінет».

Завдання звітування:

1. Забезпечити прозорість, відкритість та демократичність управління навчальним закладом.

2. Стимулювати вплив громадськості на прийняття та виконання керівником відповідних рішень у сфері управління навчальним закладом.

Методична робота та забезпечення виконання річних завдань

і плану роботи за 2015 - 2016 н.р.

    Дошкільний навчальний заклад здійснює свою діяльність відповідно до нормативних документів та законодавчих актів України.

 Протягом навчального року дитячий садок працював за Базовим компонентом дошкільної освіти, програмою «Я у Світі» у всіх вікових групах.

В  2015 – 2016 навчальному  році  поглиблено працювали над пріоритетними напрямками:

1.    Охорона життя і здоров’я дітей в дошкільному навчальному закладі.

2.    Патріотичне виховання. 

Відповідно до цього визначали такі пріоритетні завдання:

1.Формування основ здорового способу життя

2. Виховання патріотичних почуттів у дошкільнят.

 

   Навчальний план складений на основі Базового компонента та програми, що забезпечує всебічний розвиток особистості дитини, згідно з Законом України «Про дошкільну освіту» та Базового компонента дошкільної освіти в Україні. Освітній процес у ДНЗ здійснювався за пріоритетними напрямами роботи, які сприяли здійсненню системного підходу до формування цілісної дитячої особистості за лініями розвитку та сферами життєдіяльності.

Всі ці завдання реалізовувались в різних формах методичної роботи: на семінарських заняттях, педрадах, на відкритих переглядах, педагогічних читаннях, вивчались під час епізодичних, тематичних  та фронтальних перевірок.

Підводячи підсумок, з втілення поставлених дошкільним закладом завдань, можна зробити висновок, що завдяки правильно організованій методичній роботі педагоги мали змогу:

·        осмислено підійшли до інноваційних технологій і їх використання під час навчально-виховного процесу. Відмітили, що у рамках розвивальних програм інновацію можна вважати доцільною, якщо пріоритетною, ключовою ідеєю в ній є розвиток дитини;

·        залучали батьків, як безпосередніх учасників навчально-виховного процесу до різних форм і методів роботи дошкільного закладу, досягли взаєморозуміння та прагнення до втілення розвитку гармонійної особистості дошкільника.

Дошкільний  заклад має всі необхідні умови для вирішення загальноосвітніх, фізкультурно-оздоровчих питань. Групи оснащені іграшками згідно типового переліку, постійно оновлюється розвивально- ігрове середовище.

Забезпечення кадрами та створення умов для професійного росту.

  Педагогічними працівниками, медичним та обслуговуючим персоналом ДНЗ забезпечений.  Працює нас в дитячому садку – 24 особи: зокрема, педагогічних працівників — 8 осіб, з повною вищою педагогічною освітою в дитсадку – 2 , середня спеціальна - 4, навчається у вузі – 2. Рівень майстерності педагогів достатньо високий.

   Фаховий рівень педагогічних кадрів забезпечується безперервною системою підвищення кваліфікації кадрів на рівні дошкільного закладу, шляхом відвідувань педагогами методичних об'єднань та  курсів підвищення кваліфікації кадрів.

  Постійно проводиться аналіз кваліфікаційного рівня педагогів та доцільність їх розстановки. Педагоги 1 раз у 5 років проходять курси підвищення кваліфікації при Обласному інституті післядипломної освіти педпрацівників та атестацію. У 2015 - 2016 навчальному році чергову атестацію пройшли:  вихователь Біла Ольга Анатоліївна та завідувач Федан Світлана Станіславівна. Біла О.А. отримали за результатами атестації кваліфікаційну  категорію «спеціаліст», а Федан С. С. - кваліфікаційну  категорію «спеціаліст вищої категорії» та підтвердила звання «вихователь – методист»

  Протягом 2015 - 2016 н.р. педагоги закладу регулярно відвідували міські та  методичні об’єднання.       Робота вихователів планувалася та проводилася з урахуванням  поставлених на рік завдань, сучасних вимог в навчанні та вихованні. Як керівник закладу я завжди підтримую та стимулюю творчу ініціативу працівників щодо вдосконалення освітньої роботи.

Організація роботи щодо зміцнення здоров’я дітей та їх медичного супроводу

 Безумовно, щаслива  дитина – це  здорова  дитина. Серйозну увагу педагогічний та медичний персонал приділяв питанням охорони та зміцнення здоров’я дітей, їх фізичному розвитку.

Постійно велась робота по формуванню правильної постави, профілактики застудних захворювань. Формувалася у дітей система валеологічних знань про свій організм, про користь занять з фізичної культури,  про гігієну особисту та чистоту навколишньої середи.  Залучалися батьки  до активної участі в оздоровчий роботі та у формуванні валеологічної компетентності їх дітей.

  Колектив створював умови для емоційного благополуччя  дитини, будував  навчальну діяльність в динамічному режимі, використовуючи різні спеціальні оздоровчі заходи. Вихователі під керівництвом старшої медичної сестри впроваджували методи первинної профілактики застудних захворювань, поглиблювали свої знання з фізичного виховання дітей та організації гігієнічного виховання

  Старшою медсестрою та завідувачем здійснюється постійний  контроль  за  дотриманням  режиму  в  групах, їх санітарним  станом. Щорічно  проводиться  туб.діагностика всіх  дітей  ДНЗ,  щоденний огляд  працівників  харчоблока  на  наявність захворювань. Тому  вірогідність  зараження  дитини  у  ДНЗ  зведена  до  мінімуму.

        

Аналіз  відвідування за 2015 рік

   Всього робочих днів: 250. Всього відвідувань по саду 18422, пропусків 6880. Протягом 2015 року кількість днів, пропущених через захворюваність становить 892 дня, у 2014 році становила 1208 днів.  Кількість днів, пропущених через захворюваність у порівнянні з минулим роком вцілому зменшилась на 316 днів. Найбільша кількість захворювань припадає на ГРВІ - 89.  Кількість захворювань становить: у 2015 році 119 днів, а у 2014 році – 152 дня. Кількість днів, пропущених 1 дитиною  становить: у 2015 році 10,3 дня, а у 2014 році – 13,4 дня.Тобто, можна зробити висновок, що захворюваність у порівнянні з минулим роком значно зменшилася.

Причинами пропусків є: неплатіжоспроможність батьків, безробіття та захворюванність дітей. Педагогічному колективу слід працювати над підвищенням відсотка відвідуваності дітей.

Для зниженя захворюваності колективом ведеться копітка робота, зокрема:

1. Організація роз'яснювальної роботи з дітьми та батьками профілактика захворювань.

2. Систематичні щеплення дітей у поліклініці.

3. Дотримання вимог санітарії.

4. Здійснення загартування вихованців.

5. Організація фізичного виховання.

6. Чітке дотримання режиму дня.

7. Взаємодія старшої медсестри дитячого садка з дитячою поліклінікою.

8. ДНЗ забезпечений медикаментами в повному обсязі.

9. Щоденна ранкова гімнастика, фізкультхвилинки, загартовуючі процедури, піші переходи, дозвілля, спортивні свята, ритмічна гімнастика – це все застосовувалося   у нашому закладі і було запорукою здоров’я наших вихованців.                        

Організація раціонального харчування

 Одним з пріоритетних напрямків діяльності керівника ДНЗ  є забезпечення зміцнення здоров’я дітей та попередження випадків шлунково-кишкових захворювань, організація  раціонального  харчування дітей. Харчування вихованців здійснюється відповідно до Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах.       Старшою медичною  сестрою  складається меню-розкладка з урахуванням єдиного сезонного меню та технологічних карток,  погоджених міською СЕС.

 Продукти харчування, що постачаються в дитсадок,  мають сертифікати якості та відповідності. Ціна продуктового набору на день складає     13.00  грн. для дітей з 9 - ти годинним перебуванням дітей  та   15.00 грн.для дітей з 12- ти годинним перебуванням дітей  . В літній період діти забезпечені свіжими овочами та соками: це має позитивний результат в процесі оздоровлення дошкільників.

  На постійному  особистому контролі тримаємо оплату за харчування. Контроль за організацією харчуванням здійснювався щодня на протязі року.       Ведеться  бракераж сирих  продуктів, бракераж  готової  продукції. Відслідковується суворе додержання  строків    реалізації  швидкопсуючих  продуктів. На  контролі  питання   дотримання  технологічного  процесу  приготування  їжі,  смакових якостей готових  страв. Спостерігається невиконання  норм  харчування. Причина – різке подорожчання продуктів.

Забезпечення виконання Закону України «Про звернення громадян»

   На виконання Закону України «Про звернення громадян» від 02.10.1996 р., Указу Президента України № 700/2002 «Про додаткові заходи забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення»,   в дошкільному навчальному закладі здійснюється робота зі зверненнями.

   За   2015-2016 навчальний рік кількість усних звернень склала 35, із них: 20  щодо оформлення дітей у дошкільний заклад, 6  щодо працевлаштування, 4 - з питань оплати за харчування дітей,  5 – з питань виховання та догляду за дітьми. Порушені питання розглянуті, надані відповіді. Письмових звернень не зареєстровано.

Зобов’язання адміністрації, передбачені колективним договором. 

 Зобов’язання адміністрації, передбачені колективним договором, ретельно виконуються. Між адміністрацією та профспілковими  комітетами  існує тісний зв’язок. Члени профспілкового комітету є членами атестаційної та тарифікаційної комісій, з організації техніки безпеки, пожежної безпеки, охорони праці.

 Мікроклімат в колективі можна визнати позитивним. Створені належні  умови для здійснення навчально – виховної роботи,  відносини з керівництвом та колегами стабільні, доброзичливі. Кожен працівник добросовісно відповідає  за свій об’єм роботи, з відповідальністю відносяться до виконання своїх функціональних та посадових обов’язків. Творча атмосфера у колективі відповідає високому рівню професійності працівників. Провідним у роботі дошкільного закладу є забезпечення фахового удосконалення щодо формування освіти, реалізації принципів її гуманізації, демократизації, переорганізації процесу навчання та головне - розвитку особистості дитини.

 Розвиток  матеріальної бази ДНЗ 

     Найбільш складним та відповідальним напрямком у роботі завідувача є  збереження, зміцнення та розвиток  матеріальної бази ДНЗ. Для забезпечення потреб дітей гнучко, варіативно використовувати розвивальний простір, виявляти свої інтереси, займатися улюбленими справами, вихователі постійно трансформують оснащення осередків розвитку: ігрові зони, куточки самостійної художньої діяльності, книги, природи, розвиваючих ігор, мовно-театральні, національні, чергових тощо. Разом з тим тематичні куточки оформлені та наповнені матеріалами, посібниками та іграшками не в достатньому обсязі, що не дозволяє повністю задовольнити індивідуальні інтереси дітей, зробити навчально-виховний процес диференційованим. Також не повністю реалізовуються принципи особистісно-орієнтованої побудови розвивального середовище, визначені в Концепції дошкільного виховання. Саме тому, педагогічний колектив продовжує працювати над створенням розвивального предметно-ігрового середовища.

  У  2015 році в ДНЗ створено благодійний фонд «Світ дитинства – 2015». Прийом благодійних внесків від фізичних осіб здійснюється на добровільній основі (відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04 серпня 2000 № 1222 (із змінами) «Про затвердження Порядку отримання благодійних (добровільних) внесків і пожертв від юридичних та фізичних осіб бюджетними установами і закладами освіти, охорони здоров'я, соціального захисту, культури, науки, спорту та фізичного виховання для потреб їх фінансування») з обов'язковим оформленням відповідної документації та відображенням у бухгалтерському обліку, про що свідчать акти оприходування матеріальних цінностей.

 Батьківська спільнота є головним спонсором упорядкування групових приміщень, створення затишку та  специфічного розвивального середовища для своїх малят. Впродовж звітного періоду батьками придбано:

ПІДСУМКИ:

Підводячи підсумки роботи за минулий навчальний рік, можна стверджувати, що робота з дітьми велась систематично, цілеспрямовано, комплексно, з урахуванням вікових особливостей дітей та відповідно до Базового компоненту.

Протягом літнього періоду треба вирішити питання ремонту прогулянкових павільйонів всіх вікових груп.

Шановні батьки! Впродовж навчального року  ми отримали багато добрих  відгуків та побажань на нашу адресу, і побачили, що Ви - люди не байдужі, люди, яких цікавить кожна прожита  дитиною хвилина в дошкільному закладі.

 

ЩИРО  ДЯКУЮ ЗА УВАГУ ТА ДОПОМОГУ !